onsdag, marts 29, 2006

Finpudsning af Bayes hjemmesider

Så blev jeg færdig med finpudsningen af artiklen om de bayesianske net fra Naturens Verden. Det færdige resultat kan ses her.

Jeg brugte mit nye css-design til hjemmesiden. Designet bygger på dette billede fra mølledammen i Bruunshaab.

På min Google hjemmeside har jeg har beskrevet, hvordan jeg lavede designet. Her er lidt flere billeder fra samme aftentur.

Billedet er fotograferet den 10. april 2002. Jeg husker, at jeg kom forholdsvist sent hjem, og der var en helt speciel belysning, så jeg tog kameraet og gik mig en tur ned til mølledammen. Det første billede er taget på træbroen ved det nye overløb, cirka ved 20:30 tiden. Billedet med tre ænder bruger jeg som baggrund for "skrivebordet" på min bærbare.

De, der kender turen, kan se, at jeg på det følgende billede er nået til overløbet, betonkonstruktionen i forgrunden med en trælem. Det var her man kunne se springende fisk om foråret, inden entrepenørarbejdet med nedlæggelse af den ene gren af åen. Det sidste billede er taget i modsat retning, mod øst, i retning af papirfabrikken/møllen. Selv om billedet er taget efter de andre, har man slet ikke indtryk af den fantastiske solnedgang. Men som det ses var der ikke en vind, der rørte sig, søen er blikstille.

Ingen kommentarer: